Alla inlägg den 11 maj 2010

.

Av fanny - 11 maj 2010 20:25

Halloj §


som jag sa i förra inlägget så skiner ju solen , lr ja inte lika mycket nu .
men förut vid ungefär 5 tiden , så då satt jag mig ute i solen med datan lite ,, grymt härligt!  tänkte göra ett inlägg då , men gissa vad ? internet funkade att sluta   
ohja , då blev jag lite irriterad! , haha men fille hjälpte mig .. är ju inte så bra på sånt.
men de fick bli ett inlägg nu innan jag hoppar in i duschen!


så ska väll alldeles strax hoppa in i duschen som sagt .
och sen se om de kommer nått bra pogram! , inga läxer den här veckan vet ni :D


vi höörs i morgon!
loove fanny :*

Av fanny - 11 maj 2010 15:35

Yo allihopa  


kom hem från skolan ungefär 5-7 min över 3 .
skolan va rätt bra today!
inget speciellt hände , lr jo vi började med uteidrott nudå .. så idag fick vi spela " Amerikans fotboll " på ett ungefär , iaf med såna där Amerikanska fotbollar .
haha , jag tyckte faktiskt de va sådär ;/
och vi slutade 14:50 , åhh längsta dagen ! menmen , man tar sig igenom den .
har inga planer för vad jag ska göra nu , men ska nog bara ta de lungt :) 


och måste bara säga att de va verkligen häärligt väder idag på eftermiddagen , tummen upp för det (y)


men , vi hörs säkert seenare !



Äntligen lite vårväder , och då är humöret på topp:


   


o en bild på jennie och mig när vi cykla till idrotten:


   


  
 



Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards