Alla inlägg den 15 maj 2010

Av fanny - 15 maj 2010 20:21

hejsan ;))

de är verkligen en skön " majkväll " som jag döpte rubriken till , men de passade!
nån som håller meed?

kvällen har varit lugn , elr ja lugn o lugn grannarna dunkar musik -.-
haha , och hemma hos mig har vi melodifestivals skivan på högt ljud!
jag vet vår familj är lite som den är xd
haha men vi dunkar iaf inte musik på altanen som grannarna .


vi har grillat nu på kvällen , gottgott!
nån annan som också har grillar? ,, de är nog många nu när de är så härligt väder kan jag tro ;)

kvällen fortsätter säkert lika lugn x) sköönt!
tralar ksk med familjen till kusinerna sen .. fårse.

heejdå, vi höörs !

Av fanny - 15 maj 2010 14:38

 Yoyo!  

ja som sagt , dagen så här långt har varit lugn o skön .. varit ute o solat lite , för
de är 23+ i solen , wihooo!
så jag har inte jeanse på mig , min outfit kommer lite längre ner .

jag har ätit Muffinsglass , som jag kallar den :) , åt upp de sista de va inte så mycket kvar! o sen så har jag ätit honungsmeloner smasken ..
haha ! jag vet ni kanske inte bryr er om vad jag ätit (?) men nu fick ni veta de iaf!

har precis varit me maja vi hoppade studsmatta, gick runt lite o satt vid datan.
nu har hon dragit hem .. jag o familjen ska kanske äta hos kusinerna sen :)

här kommer dagens outfit:
jag vet jag blundar lite , o de är blixt men strunta i det x)

turkos t-shirt: H&M
jeanse shorts: Cubus

Vit kofta: H&M

och sen hade jag mina turkosa converse från Nilssons ;) 
  

puusshej :*

Av fanny - 15 maj 2010 12:17

hej!

visst är de härligt med sol o varmt? :)
de tkr jag, ska nog sitta i solen ute snart .

igentligen va de tänkt att jag skulle klippa mig , men nehe då säger mamma att dom stänger 1 idag ( där jag brukar gå ) åh .. jag som ville ha pannlugg så fort som möjligt!
men på måndag , får vi hoppas att det går .. (y)

men jag hittar nog på nått , pusshej :*

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards