Alla inlägg den 28 maj 2010

Av fanny - 28 maj 2010 21:36

ja, hej!

jag vet gjorde ett inlägg lite senare nu än vad jag igentligen hade tänkt -.-
haha men har inte tänkt på det!
sry ..

har hunnit med att varit me Ebba snäll o rolig är hon , de kan jag lova! :)
vi hoppade
studsmatta .. haha kul hade vi , bara jag som är lite nybörjare på " konster " .
men ja, man gör ju alltid sitt bästa right? ;)

har också kollat på Talang och smaskat på goodis :) 
ja o nu sitter jag här ensam ,, haha nämen jag har tråkigt :(
känner mig ovanligt trött !

haha o ja imorgon kommer eve o vi ska ha rööligt :DD
+ vi ska iaf kolla på Eurovision Song Contest i think (?)

fuck , anna gick ju nt vidare såatt! 
så länge jag minns/har kollat på det så har Sverige gått vidare o nu blev jag lite missnöjd , menmen!

tyvärr så blir de ingen bild, tänkte inte på det o ni vill inte se mig nu .. trött o ful

vi hörs imorgon , puuus §


 

Av fanny - 28 maj 2010 14:40

hejsan ! (L)

ja nu äntligen så är det helg! jippey (y)
vad ska ni hitta på i helgen ?
själv ska eve komma imorgon , vi ska ner på stan o kolla på skolavslutningskläder osv. sedan ska hon sova hos mig niice   
på söndag vet jag inte vad som händer riktigt , får se!

skolan va helt okej , lunch rasten gillades av mig :DD
haha sagge håller på -.- men jag älskar henne ändå! <3
haha de va lite smått rööligt! ;p

snart ska jag va med ebba :)
får se va vi ska hitta på .. skriver senare !

efter skolan så va jag,maja & ebba på stens choklad här är mitt godis:

  

juste , maja,malin,jonna & emma har cup i helgen ;)
så LYCKA TILL (L)

Av fanny - 28 maj 2010 07:20

hej !

idag är de fredag , wiho sista dagen på veckan :D
och lektionerna är sådär , men de funkar.
har spanska läxa till idag .. ni vet orden som aldrig kommer in i mitt huvud?
men tror faktiskt jag kan dom skapligt bra , ska nog träna innan jag drar till skolan också!
i helgen så ska evebästavän sova här på lördagen ;)<3

hm .. juste Anna Bergendahl gick inte vidare ? :((
ÅHHH !!

här kommer dagens outfit:

Kläder:
Randig tröja , JC
Svarta Thights , H&M
Vitt linne , NEWBODY

  

vi hörs senare efter skolan nån gång !

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards