Alla inlägg under maj 2010

Av fanny - 21 maj 2010 21:27

Hejsan §

yeey, gissa vad? .. jo fanny mår bättre (yy'
haha jag tror jag blev gladare än ni?
för min uppdatering är lika dålig när jag är sjuk som när jag är frisk (?)
okej , nu tar jag i lite .. men jag vet jag suger på att blogga .
men gör verkligen mitt bästa, de ska ni veta!

och solen har varit framme idag , de harr varit sjukt varmt !
men sköönt, man ska inte klaga nu när solen är framme :)
näjjdå jag klagar inte ,, men ibland blir de bara FÖR VARMT

passade på att ligga på gräset ( på en filt )
med min lilla data o chatta lite , då får man ju solen på sig också (hh'
men är de nån som har fått färg än? jag har tyyvär inte fått nått alls nästan,kanske pyttelite bara :// , men de kommer nog brukar iaf bli rätt brun ;)

ojj, de har inlägget blev inte så snabbt eller kort .
hahah!

men nu ska jag sitta ett tag till vid datan , sen tv eller nått får se .

puuss & kram , loove fanny :*

Av fanny - 21 maj 2010 08:19

hej.
ja rubriken stämmer sjuk idag med   
är varm, har ont i hela kroppen .. man känns sådär hängig om nån förstår?
har precis tagit tablett så huvudvärken borde nog gå bort snart!
åhh ..de är sjukt jobbigt att va sjuk!!
jag ska vila o vila så jag ska bli frisk , hälst så vill jag må bättre ikväll lr imorgon.
För vi ska fira pappa imorgon såatt .

Och skolavslutnings kläder o skor har jag inte hittat än :s
tänkte nån klänning med ett par gladiatorskor kanske(?)
hm .. får se, mamma sa att hon kunde följa med i helgen o kolla kanske så borde nog hitta nåt.

nu ska jag nog försöka vila lite till,
men bjuder på en bild .. för ni har inte sätt när jag har klippt lugg såatt!
( jag vet luggen va lite konstig på bilden,de är ett mellanrum i mitten vid luggen om ni ser? ,så ska de inte va! )

  
b i l d e n   ä r   i f r å n   o n s d a g e n .

Av fanny - 20 maj 2010 11:25

hej!

jag är typ sjuk :(
har ont i magen,ont i huvudet och mår illa!
usch fy blä! orkar inte va sjuk ,, får se om jag mår bättre senare/ikväll .
så vet inte om de blir skola imorgon , beror på hur jag mår .. :/
ajja, jag kommer nog inte orka gö nått mera inlägg .. kanske bara.

ska vila upp mig.

heejdå!

Av fanny - 18 maj 2010 17:26

hejsan (;

idag va våran klass,gökstenskolans 6:or, och nårra från slagstaskolans 6:or
i Vilsta , för att lära känna varann.
Dom från slagsta hade jag aldrig träffat förut, men  dom från göksten har jag ju träffat .. har ju språk däär.
dom som inte vet så ska vi ( edv ) slåss ihop med göksten o slagstas o nån mer skolas (?) 6:or efter sommaren så då blir vi ju 7:or alltså blivande 7:or nu då!
vi körde nån tävling/lek lr ja, och då skulle man va 3 st i varje lag,
först va de nån kluring,sen skulle man leta bokstäver och sedan små stationer,
jag fick va me oscar från min klass o martin från slagsta .
haha de gick väll sådär , jag är så osmart ;o , kastar upp en ärtpåse rakt upp i luften när man skulle kasta den bakåt .. haha!
men vi fick iaf sammanlagt 20 "guldklimpar" de va väll rätt bra iaf :)

efter skolan så cykla jag hem me ebba o maja, satt lite vid datorn,
solade (hh' 23+ kanske mer .. vet inte riktigt men sjukt härligt me sol!
sen tog jag en dusch o har precis ätit pizza (a) fanny like pizza !
ikväll blir de nog tv om de kommer nått bra.

jag vet gör bara ungefär 1-2 inlägg per dag speciellt nu när de är vardag,
men de får ni stå ut med
.

bild , när jag sitter o solar på altanen:

  

haha, min skugga:

  

hejdå, ha de bbäst så hörs vi :*




Av fanny - 17 maj 2010 18:54

Hejsan! §

jag tyckte de va sjuukt jobbigt att gå upp imorse , för vi har ju fått va lediga 4 dagar på raken såatt .. nån som håller med?

i skolan hände inget speciellt , lr jo evebästavän va ledig idag för hon har varit i Finland o skulle idag va i Sthlm ( hoppas jag skrev förkortningen rätt nu,! )
men skolan har iaf varit bra .. man har ju jenniepennie sjukt undebar människa ska ni veta,ily §
haha jag kände migg typ mobbad ;o fick sitta själv o spela keybord bara för eve är ledig idag, haha -.-

ajja jätteroligt inlägg det här blev , haha sry :(

och efter skolan så klippte sig fanny * jag * pannlugg faktiskt :o
här nedanför sen kommer en bild .. o sen följde jag me mamma till Hemköp för att köpa nått att ha med till Vilsa i morrn , blev en Chokladmunk, ett päron , lättdryck och så kanske jag gör en macka med mig .. får se :)
+ mamma va så snäll så jag fick smaka den där nya MAGNUUM ,
jag älskar dom glassarna (a) , så fick smaka den nya magnum gold .. den va helt okej!
sen drog vi hem o pappa hade grillat lax o så åt vi ris och kall sås till , väldigt gott .

senare blir de väll att ta en snabb dusch , kolla på topmodel & hollywood fruar.

här kommer bilden, och vi hörs imorgon söta människor :*

  

Av fanny - 16 maj 2010 18:57

Hejhej! :)

ja, nu är jag hemma från kalaset .. de va ganska länge x)
haha ja , men de va väll rätt så kul .

nu ska jag nog sitta här vid datan ett tag, sen blir de nog att käka nått och sen kanske lite tv (?) får see ^^

det här inlägget blev misslyckat , men ja ni vet nu att jag lever osv.
vi höörs imorgon :)

loove fanny :*

Av fanny - 16 maj 2010 12:33

hejsan ;))

dagen började med att mamma väckte mig vid 20 i 11 -.-
och jag tror inte jag va helt vaken , för gissa vad jag slår upp handen i pannan ajj! haha klantig ? ao , :(
o då gick vi ner o sjöng för pappa ,, haha o åt tårta! :))
sen tog jag en dusch , och nu sitter jag här .
GRATTIS PAPPA OCH KUSIN FIAA    
( båda fyller år samma dag! )

och sen vid 14:00 så ska vi till fia på kalas , för vi firar pappa nästa helg! :p
så ja , de är väll dagens planer .. på kalas o sedan hem tror jag!

men vi hörs senare , puuus :*

ingen bild , bara text idag .. !


Av fanny - 15 maj 2010 20:21

hejsan ;))

de är verkligen en skön " majkväll " som jag döpte rubriken till , men de passade!
nån som håller meed?

kvällen har varit lugn , elr ja lugn o lugn grannarna dunkar musik -.-
haha , och hemma hos mig har vi melodifestivals skivan på högt ljud!
jag vet vår familj är lite som den är xd
haha men vi dunkar iaf inte musik på altanen som grannarna .


vi har grillat nu på kvällen , gottgott!
nån annan som också har grillar? ,, de är nog många nu när de är så härligt väder kan jag tro ;)

kvällen fortsätter säkert lika lugn x) sköönt!
tralar ksk med familjen till kusinerna sen .. fårse.

heejdå, vi höörs !

Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards