Alla inlägg under maj 2010

Av fanny - 9 maj 2010 14:04

hejhej! ;)

har precis kollat på wallander me maja , vi såg klart på Skulden som vi inte hann se klart i fredags o så kollade vi på Dödsängeln .. lite otäck om man tänker sig in i situtationen :/
men ,, alltid lika roligt att kolla på Wallander ( bara sätt 3 st men ändå )
och Beck .. dom är så spännande ;)
haaha , aa och de är ju typiskt maja o fanny att kolla på dom såatt !

meen ni får ha de bra, så hörs vi nog ikväll !



Av fanny - 8 maj 2010 14:02

hejsan !

här hos mig så är de tråkigt väder  de blåser, små regnar :/
usch ,, man blir inte direkt på så jättebra humör , så jag har precis tagit ett låång varmt bad .. väldigt sköönt :)
och jag tror jag ska cheka en wallander sen , själv har jag ju inte wallander filmerna .. men har fått låna av jonna o malin sjuukt snällt av dom att låna ut (a)

jag vet , jag gillar beck vääldigt mycket .. och wallander har jag ju bara sätt 2 filmer men dom är oxå braa (y) , nån som håller med?

jag har oxå tänkt på att fixa ny header , får se om jag fixar nån idag elr nån annan dag! :/

loove fanny :*

Av fanny - 7 maj 2010 12:33

Heejsan ;)

dagen i skolan va vääldigt bra , för vi fick sluta efter lunch .. wihoo :)
vi började 8:00 , vi hade då engelska jobbade i Activity Book , haha de gick som de gick .. engelska är inte mitt favorit ämne precis men jag gjorde mitt bästa!
sedan rast .. gjorde typ inge vi satt inne för vi hade bara rast i 5 minuter :@
men vi fick iaf kolla på film på so:n , wihoo enligt mig!
men då skulle vi kolla på 2010 , den va väll sådär .. vi såg inte hela men vi skulle gö de nån gång nästa vecka . 
så de va bara att cykla iväg till göksten, elr ja .. jag cyklade på sagge's lilla trixcykel (?) , mohhaha den hade inte bromsar :(  o de gör inte lite ont i fötterna när man sätter ner dom i marken för att stanna , då man upptäckt att cykeln's bromsar inte funkar ! .. och då cyklade sagge,maja & eve på min cykel.
hade då spanska , vi jobbar med några frågor o en text vi ska ha MUNTLIGT LÄXFÖRHÖR :O   ajja, önska mig lycka till när vi ska ha de nästnästa vecka tror jag. sedan vare bara att dra tbx till skolan och äta .. sedan cykla jag hem själv , haha :( men de va för att maja skulle ta bussen till tuna park direkt efter skolan.

nu sitter jag här och ska kolla lite andra bloggar oså .

senare blire att åka o köpa godis med maja :)
och ikväll så ska jag cheka lite Talang o nån engelsk komendi serie !

bilder ska komma, jag vet jag suuger på det!
men ska bli bättre , jag ska verkligen försöka .. de lovar jag!

hoppas ni alla får en mysig fredags kväll , så hörs vi imorgon om jag inte skulle få för mig nått viktigt att skriva meer ! 

                                    

Av fanny - 6 maj 2010 17:05

hejsan !


jag vet jag har inte bloggat på några dagar, fy fanny ! ;(
ajja , men jag ska försöka bättra mig . men ibland så känns de som att man inte har nått att skriva .. skriver alltid om mina " jätte " intressanta dagar .
säg till om ni vill att jag skriver om nått annat , elr så ^^


juste måste bara säga en sak .. jag kollade på Andra Avenyn igår mitt favorit pogram (a) , sjukt spännande .. men de va de SISTA AVSNITTET :O
om det inte kommer nått nästa säsongen , så vet jag inte vad jag gör!
slutet slutade ju bäst för dom flesta , men jag skulle allt gärna vilja veta
vad som hände med Roland ,, de fick man inte se ;o , sen Tony hur kunde dom sätta han i fängelse?! de tyckte jag inte va rätt enligt mig .
ajja, haha var tvungen att skriva det :)


mera om dagen idag då.
börja med att jag blev väckt av väckarklockan 6:30 -.-
går upp och äter frukost , och säger hejdå till pappa .. han ska minsan till portugal ! fanny vill meed :D , men de är nå jobb sak så nejtack!
fixa mig , cyklade iväg till eve .. sedan till göksten för att ha spanska.
spanskan är som den är , hhaha rätt seg -.-
sen drar vi tillbaks till skolan, SO som jag inte gillar!
sen SV , vi jobba i nå häfte med konstiga ord .. efter det mat !
efter maten så hade vi slöjd, jag hade träslöjd ( som jag gillar mera än syslöjd )
håller på med en " ask,skrin,låda " kalla de va du vill ,gör de tsm me eve! :D
sen håltimme , då tänkte vi dra ut .. men jaha ddå börja de regna ;(
så jag ville inte va ute , så då drog jag,eve,jennie & maja och satt oss o snacka i ett grupprum . sen sist så hade vi matte , jobbade skapligt bra enligt mig själv !
sen sista kvarten så fick vi städa vårat klassrum bara för de är så stökigt -.-
och sedan cykla jag hem me maja, och här hemma så har jag inte gjort nått speciellt .


ska försöka bli duktigare på att gö inlägg , och mera bilder ska ni få!

puusshej :*



Av fanny - 3 maj 2010 16:43

hejsan! :))

skolan idag va sådär , gillar inte måndagar speciellt mycket .. både för att de är första dagen på veckan & att lektionerna suger -.-
men idag va måndagen lite bättre .. för att vi fick sovmorgon till 09:05 och igentligen börjar vi 08:15 , häärligt är de ända jag kan säga   
vi började då med SO när vi kom till skolan , tråkigt enligt mig .. för vi håller på med religion , inte nått som jag är intresserad av.
Sen hade vi musik , spelade då keyboard me eve .
sen lunch , blodpudding me potatisbullar hm .. nejtack!
och på rasten så hade ju jag, eve, maja , jennie o sargonia lite kul ^^
haha frisyrer , de börja med att dom gjorde på mig ,, sen blev de så att alla hade lite galna " 80-tals " frisyrer som vi tyckte de såg ut som .
haha man ska va lite galen och inte bry sig om va alla andra tycker ibland :)
ett kort nedanför får ni på oss sen .
och efter rasten skulle vi igentligen haft matte , fast ullis kom aldrig , för hon är bortrest .. så vi fick bara ha ingefär 25 (?) minuters matte ist för 1 timma ;)
och sen sista lektionen blev de film på engelska: Nemo  ,hihi ^^
och efter skolan så har jag bara varit hemma o tagit de lungt , ikväll blir det Topmodel & kladdkaka , muums !

här får ni en bild på mig,sargonia,eve,jennie & maja

  

Av fanny - 1 maj 2010 14:00

Hej !


igår va de ju valborg så kan ju berätta lite om det .
iaf .. så stack vi till kusinerna vid 18:00 , vi åt hade de bara kul oså :)
sen vid kvart över 9 (?) , så cyklade Fia o jag till Torsharg .. och där va vi med Maja,Emilia o Lovisa ,, de va kul! bara att tiden gick lite väll snabbt!
sen hälsa vi , jennie & malin söta som vanligt! , fille , simon o alla dem .
vid ungefär halv 11 så stack vi hem , maja följde med eftersom hon bor i samma område som mig .
sen så stack fia o jag hem till henne där alla andra va!
vi satt o prata oså bara :p
sen drog vi hem o jag somnade vid 01:00 ,, svårt och somna hade jag .


lite om idag kanske? , vaknade vid 12:00 ovanligt sent , duscha , fixa mig osv.
sen kom maja , än så länge så har vi suttit vid datan , men nu är hon o käkar!
tror att vi iaf ska till stens o köpa goodis senare :D ( haha jag vill de iaf )


looove fanny :*



Presentation


Hej!

Jag är en 14-årig tjej som har den här bloggen.
På fritiden dansar jag & är med vänner.
I bloggen kommer ni få läsa om min vardag,mode,musik mm.
enjoy!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards